رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی؛

دوره آموزشی ویژه روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار گردید

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد: در آبان ‌ماه سال جاری، دوره  آموزشی «نقد فرق و جریانات انحرافی» با حضور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در محل سالن کنفرانس مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (ع) این سازمان برگزار گردید.
دوره آموزشی ویژه روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  از برگزاری دوره آموزشی ویژه روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با موضوع «نقد فرق و جریانات انحرافی» با حضور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در محل سالن کنفرانس مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (ع) این سازمان خبر داد.

علیزاده موسوی اظهار داشت: این دوره سه روزه که در قالب اردوی آموزشی زیارتی در شهر مقدس قم برنامه‌ریزی شده بود، با هدف آشنایی نخبگان روحانی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ، با مبانی تئوری و جریان شناسی فرق و مذاهب فعال در ایران و همچنین ارتقای سطح علمی آنان برگزار گردید. عناوین مطرح شده با توجه به نیاز و رصد فعالیت های جریان­ها انحرافی در سطح کشور و همچنین با دقت به نوع فعالیت مخاطبان انتخاب شده بود که توسط اساتید مجرب نقد و تشریح شد.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: از عناوین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی می توان به «جریان شناسی مذاهب اسلامی در مناطق آسیب پذیر کشور و مسیحیت تبشیری فعال در ایران» و «آشنایی و نقد مدعیان دروغین مهدویت با تاکید بر یمانی، نقد بهاییت و مباحث نقد باستانگرایی» اشاره نمود.

وی در ادامه افزود: در انتهای این دوره میزان علاقه‌مندی و اهمیت موضوعات ، مورد ارزیابی قرار گرفت که مجموعه نظرات اخذ شده حاکی از رضایت مندی کامل شرکت کنندگان، از محتوای علمی برنامه و همچنین ارائه مطالب توسط اساتید است. 

علیزاده موسوی گفت:  مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  از آمادگی کامل برای همکاری با ارگان ها و نهاد های فرهنگی جهت برنامه ریزی دوره ها و  اجرای کارگاه های علمی، آموزشی جهت افزایش مهارتهای کاربردی برای طلاب و مبلغین و عناصر فعال فرهنگی در سراسر کشور برخوردار است.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.