در گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد:

برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی برای مناطق زلزله زده تشریح شد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد: یک تیم کارآزموده ویژه کودک و نوجوان نیز از شهر مقدس قم به همراه هدایا و بسته های فرهنگی مناسب عازم منطقه کرده ایم تا بتوانند در ایجاد روحیه نشاط و معنوی مؤثر باشند.

به گزارش بلاغ به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با این خبرگزاری، به برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی برای مناطق زلزله زده غرب کشور اشاره کرد و گفت: از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در غرب کشور، با سه گروه تبلیغی بومی در کرمانشاه، گیلانغرب و پرند غرب هماهنگی های لازم انجام شده تا به محل حادثه اعزام و برنامه های خود را داشته باشند که دفتر تبلیغات نیز از آنان حمایت های مقتضی را خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در کنار این اقدام، امروز نیز تعدادی از مبلغان ویژه کودک و نوجوان که در حوزه علمیه کرمانشاه آموزش داده بودیم، به محل حادثه اعزام شدند تا برای کودکان آسیب دیده و زلزله زده برنامه های لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: همچنین یک تیم کارآزموده ویژه کودک و نوجوان نیز از شهر مقدس قم به همراه هدایا و بسته های فرهنگی مناسب عازم منطقه کرده ایم تا بتوانند در ایجاد روحیه نشاط و معنوی مؤثر باشند.

عضو ستاد مرکزی پیگیری امور زلزله زدگان غرب کشور حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: هماهنگی با حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده و دیگر اساتید پاسخگوی احکام شرعی برای پاسخگویی به سؤالات و کمک رسانی علمی به طلاب اعزامی به منطقه از دیگر کارهایی بوده که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم انجام داده است و در این راستا شماره تلفن همراه این اساتید در اختیار طلاب و روحانیون قرار داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد یادآور شد: همچنین متنی نیز با موضوع فلسفه بلاهای طبیعی و وظایف انسان ها در مقابل این بلاها در حال تدوین است که تا دو روز آینده در قالب پی دی اف به دست طلاب مبلغ اعزامی خواهد رسید تا بتوانند در گفت و گوهای خود با مردم منطقه از آن استفاده نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.