حجت الاسلام حقیقت:

برگزاری آخرین دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی در سال 1397

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین حسین حقیقت، رئیس اداره آموزش و تربیت مربی کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی، از برگزاری آخرین دوره آموزشی مهد کودک قرآنی سال 97 ویژه خواهران خبر داد.
حسین حقیقت

حجت الاسلام والمسلمین حسین حقیقت، رئیس اداره آموزش و تربیت مربی  کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی، از برگزاری آخرین دوره آموزشی مهد کودک قرآنی سال 97 ویژه خواهران خبر داد و گفت: برخی از موضوعات عبارتند از: معرفت شناسی قرآنی، روش های تربیت دینی کودک، آموزش مفاهیم دینی کودکان، روش تدریس و کلاسداری ویژه خرسالان در قالب های نقاشی و ایجاد تفکر خلاق، سرگرمی، بازی کودکان، گِل بازی ،شعر و قصه خوانی.
حجت الاسلام حقیقت افزود: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان حوزه کودک و نوجوان به مدت سه هفته برگزار و در پایان گواهینامه دفتر تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و تربیت مربی کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی، با اشاره به امکان فعالیت تبلیغی شرکت کنندگان بیان داشت: لازم به ذکر است افرادی که این دوره را با موفقیت گذرانده و موفق به اخذ گواهینامه شوند، امکان فعالیت در مهد کودک ها و همچنین راه اندازی مهد کودک را خواهند داشت و در ایام تبلیغ در کنار همسر خود به فعالیت تبلیغی بپردازند.

مدارک مورد نیاز:

1: یک قطعه عکس 3*4

2: کپی شناسنامه یا کارت ملی

3: کپی آخرین مدرک تحصیلی

مهلت ثبت نام:

تا سه شنبه دوم بهمن ماه

زمان ومدت دوره:

 6 بهمن ماه از ساعت7:30 الی 12 ظهر

مکان برگزاری این دوره:
قم، گلزار شهدا ،خیابان هنرستان، کوچه ۳۹، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم.

بعد از ثبت نام در سایت مدارک خود را تا تاریخ 5 بهمن ماه به مرکز آموزش های کاربردی واقع در گلزار شهدا ،خیابان هنرستان، کوچه ۳۹ به واحد خواهران تحویل دهید.

جهت ثبت نام  کلیک کنید

 

دیدگاه‌ها

... 10:06 - 1397/10/26

سلام لطفا دوره ها را در پردیسان برگزار کنید اغلب طلاب در پردیسان ساکنند و گلزار خیییلی از پردیسان فاصله دارد و با توجه به اینکه اقایون صبح ها کلاسند ما مادرها نمیتوانیم دردوره های صبح شرکت کنیم لطفا دوره هارا بعدازظهر برگزار کنید تا بتوانیم بچه هارا به پدرشان بسپریم و شرکت کنیم خیلی ممنون

# 11:42 - 1397/10/27

با سلام ، من شخصاً خیلی علاقه به شرکت در کارگاههای تربیت مربی و... دارم ولی به علت اینکه در شیفت صبح برگزار میشود نمی توانم شرکت کنم ، کاش برای کسانی که مشغول به تحصیل و.. اند در شیفت بعد از ظهر هم برایشان برگزار شود و مکانش هم در وسط شهر باشد خیلی بهتر است چون امکان دسترسی بیشتر است. با تشکر

.... 11:58 - 1397/10/29

خیلی از طلاب هم در قم هستند مکان برگزاری خوب هست در هر دو جا برگزار گردد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.