به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نشست تجلیل از فعالان عرصه تذکر لسانی برگزار می شود

تاریخ انتشار:
طرح پارسا توسط افراد دغدغه مندی که معتقدند نباید بی عفتی در جامعه وجود داشته باشند در قالب تذکر به مردم، مسئولان و کسبه به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار بلاغ نشست تجلیل از فعالان عرصه تذکر لسانی روز پنج شنبه 23 بهمن در سالن رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی بیاتی مسئول طرح پارسا در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: حدود 8 ماه است که طرحی تحت عنوان «طرح پارسا» در شهر قم شروع به کار کرده است. این طرح که با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حال اجراست، در قالب تذکر لسانی در مناطقی از قم اجرا می شود.

وی طرح پارسا را یک طرح مردمی خواند و افزود: این طرح توسط افراد دغدغه مندی که معتقدند نباید بی عفتی در جامعه وجود داشته باشند در قالب تذکر به مردم، مسئولان و کسبه به اجرا در می آید.

مسئول طرح پارسا ادامه داد: روز پنج شنبه از افرادی که به صورت فعال در این طرح با مشارکت داشته اند با اهداء جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

از علاقه مندان به شرکت در این طرح دعوت می شود مشخصات خود را به شماره «09109466130» پیامک کنند تا ثبت نام اولیه آنان صورت پذیرد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.