مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد خبر داد؛

برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم در بوستان ها

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی رشد: سال جاری با وجود ویروس کرونا، گروه تبلیغی رشد با همتی مضاعف و تلاش بسیار و با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن در بوستان های شهر قم می باشد.
برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم در بوستان ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام خوئینی مدیرگروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با خبرنگار ما از فعالیت های فرهنگی تبلیغی این گروه درایام ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: در کنار فعالیت های اجتماعی مانند تهیه و توزیع کمک های معیشتی بین نیازمندان شهر قم و همچنین تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در سطح شهر، این گروه به فعالیت های تبلیغی خود نیز ادامه می دهد.

حجت الاسلام خوئینی در ادامه افزود: با توجه به این که سال جاری به سبب شرایط بوجود آمده، در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی تعطیل شده است، ماه مبارک رمضان امسال با همکاری شهرداری استان، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پورتکل های بهداشتی، جزء خوانی قرآن کریم را دریکی از بوستان های قم آغاز کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: گروه تبلیغی رشد در نظر دارد این فعالیت قرآنی خود را در روزهای آینده در سایر بوستان های سطح شهر قم اجرا نماید تا دیگر افراد شهر نیز از این جلسه نورانی و با برکت استفاده نمایند.

حجت الاسلام خویینی با بیان این که طرح جزء خوانی قرآن کریم در بوستان ها در سال گذشته هم اجرا شده است عنوان کرد: سال جاری با وجود ویروس کرونا، گروه تبلیغی رشد با همتی مضاعف و تلاش بسیار و با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری این طرح در بوستان های شهر قم می باشد.

وی گفت: دراین طرح سعی شده است از قاریان برجسته کشوری استفاده شود که با استقبال خوب مردم روبرو شده است، همچنین به لطف خداوند، خیرین زیادی اعلام آمادگی کرده اند تا در ثواب و اجر عظیم این طرح قرآنی شریک شوند.

ایشان در پایان بیان کرد: در آینده نزدیک و در راستای ادامه این طرح، برنامه های مختلفی را برای مناسبت های مختلف از جمله میلاد امام حسن مجتبی(علیه السّلام)، شب های قدر و... برگذار خواهد شد و گروه تبلیغی رشد تا شکست کامل این ویروس منحوس به فعالیت های تبلیغی و اجتماعی خود در مقابله با این بیماری ادامه خواهد داد و در کنار مردم عزیز خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم جلسه جزء خوانی اینجا کلیک کنید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.