معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت:

فعالیت گروه های تبلیغی در ایام کرونا، سند افتخار حوزه های علمیه است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی: فعالیت ها گروه های تبلیغی در ایام کرونا برای حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی یک سند افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ نشست هم اندیشی سرگروه های فعال در تبلیغ مجازی ماه مبارک رمضان1399، با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام کمال مدیر کل تبلبغ عمومی وهمچنین سرگروه های فعال در عرصه تبلیغ مجازی در سالن همایش های خواجه نصیرالدین طوسی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک ایام ولادت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از زحمات سرگروه ها در ماه مبارک رمضان امسال صمیمانه تشکر کرد و حمایت از گروه های تبلیغی را وظیفه اصلی و از سیاست های مهم معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برشمرد.

وی در ادامه افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا حدود 19000 نفر از طلاب در بخش های مختلف از جمله؛ بیمارستان ها، آرمستان ها، توزیع مواد بهداشتی و غذایی و ... مشغول به فعالیت بودند که این فعالیت ها برای حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، یک سند افتخار بزرگی خواهد بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت در فضای مجازی را امری مهم برشمرد و افزود: تبلیغ و فعالیت در عرصه فضای مجازی و رسانه باید پیگیری شود زیرا اگر بخواهیم اثرات تبلیغ حضوری بالا برود باید به این عرصه نیز با جدیت هر چه بیشتر ورود پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به آیه ۷۰ سوره مبارکه احزاب ((يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلًا سَدِيداً)) اشاره کرد و گفت: در تبلیغ مجازی و رسانه ای به مضمون این آیه  شریفه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، زیرا اگر تبلیغ ما بصورت حضوری و در محله ای کوچک باشد و در سخنرانی ما از مطالب غیر متقن استفاده شود این آسیب به همان محله و فضای موجود منتهی می شود اما اگر در مساله تبلیغ در فضای مجازی و رسانه اینگونه اتفاقات رخ دهد، بصورت وسیع شیوع پیدا می کند و باید کاملاً در مورد اتقان و سدید بودن مطالب ایراد شده در سخنرانی های مجازی اطمینان خاطر به عمل آورد.

گفتنی است در ادامه این نشست، سرگروه های فعال، به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص اجرای هرچه بهتر فعالیت های گروه ها پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.