به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره مجازی مقدماتی "تربیت مربی معارف نماز" برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مرکز تخصصی نماز دوره مقدماتی "تربیت مربی معارف نماز" را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با همکاری مرکز تخصصی نماز دوره مقدماتی "تربیت مربی معارف نماز" را برگزار می کند.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور اساتیدی چون؛ حجج اسلام جعفری پور، دهشتی، جابری و بیاتی از تاریخ 10 مهر لغایت 10 آذرماه 1400 به مدت یک ماه  برگزار می گردد.

از عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی می توان به؛ اهمیت نماز و بررسی آن در آیات قرآن کریم، بررسی روایات نماز، مهارت تبلیغ چهره به چهره (ارتباط موثر)، مهارت سخنرانی کوتاه، کلاسداری و شیوه‌های جذاب‌سازی کلاس های دینی، اصول مشاوره و پاسخگویی و بررسی علل و عوامل ترک نماز و راه‌های درمان آن، اشاره نمود.

شایان ذکر است این دوره به صورت مجازی (آفلاین) از دهم مهر ماه بر روی سامانه آموزش مجازی دفتر تبلیغات اسلامی فعال خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در این نشست ها می توانند تا تاریخ 10 مهر ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به آدرس اینترنتی el.balagh.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

pysh-thbt-nm_4_0_1.jpg

3333_0.jpg

دیدگاه‌ها

سیدعلیرضابابایی 02:42 - 1400/07/09

ممنون ازبرگذاری دوره تربیت مربی نماز انشاءالله (*تربیت مربی فقط دربرگذاری دوره نباشدومربیان حمایت شوندازلحاظ کمی وکیفی وپشتیبانی ازطرف دفترتبلیغات وستاداقامه نماز (یک تعامل بین مربی ومسئولین ذی ربط شکل بگیرد*شخصی که مربی میشودانشاءالله تاآخرمربی باشد*

مجید شاکری 03:29 - 1400/08/25

با سلام دوره بسیار عالی بود و قبلاً هم حدود ۳ یا ۴ ماه دوره ای حضوری بنام معراج در مرکز نماز گذرانده بودم اما ضعف و اشکال کار اینه بعد از اتمام دوره از مربیان که دوره رو درست و صحیح گذرانده و نمره قبولی کسب کرده اند هیچ استفاده ای نمیشه و ...هیچ...لطفا فقط مدرک و... اینها نباشه .. مثلا وقتی اعزام میشیم تخصص های این مبلغ برای اون شهری که اعزام شده بیان بشه بدونن این مبلغ کیه

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.