در مراسمی صورت گرفت؛

تودیع و معارفه رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
در طی مراسمی آیین تکریم و معارفه رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن شهید سلیمانی صورت گرفت.
1

به گزارش خبرنگار بلاغ، در طی مراسمی آیین تکریم و معارفه رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن شهید سلیمانی صورت گرفت.

در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و احکام جداگانه ای، رئیس گروه تولید و محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تکریم و معارفه شدند.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از زحمات فراوان حجت الاسلام و المسلمین مومنی تشکر و در حکمی دکتر مصطفی آزادیان را به سمت سرپرست گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خدمات صادقانه و پیوسته حجت الاسلام و المسلمین مومنی رئیس پیشین گروه تولید و محتوا را در تولید و انتشار ره توشه ها، کتب و نشریه افق تبلیغ را شایسته تقدیر دانست و از خدواند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون مسئلت نمود.

متن حکم انتصاب دکتر مصطفی آزادیان به سمت رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بدین شرح است؛ 

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر مصطفی آزادیان «زید عزه»

سلام علیکم
نظر به استعفای جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر مؤمنی و با توجه به شایستگی های علمی، اجرایی و سوابق موفقتان، جنابعالی به عنوان «سرپرست گروه تولید محتوا» معاونت فرهنگی و تبلیغی منصوب می شوید. انتظار می رود در این گروه ««تولید محتوای تبلیغی و علمی، متناسب با نیازهای مبلغان و اقشار مختلف جامعه» و با توجه به نکات ذیل انجام شود:
1. تشکیل کمیتۀ محتوای تبلیغ؛
2. توجه جدّی به تولید محتوا در فضای مجازی؛
3. برگزاری جشنواره های تولید محتوا؛
4. برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار تبلیغی؛
5. تعامل و همکاری با پژوهشگران دفتر و بهره گیری از ظرفیت های نویسندگان حوزوی؛
6. به روزرسانی سایت گروه تولید محتوا.
امید است جنابعالی و همکاران ارجمندتان تحت توجّهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) در انجام این رسالت خطیر همواره موفق و مؤید باشید.
لازم می دانم از تلاش های مخلصانۀ حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی (زید عزه) در مدت مسئولیت، که منشأ خدماتی موثر، مفید و ماندگار بوده اند تشکر و قدردانی نمایم. ان شاءالله همچنان معاونت فرهنگی و تبلیغی از تجارب و توانمدی های ایشان بهره خواهد برد.

سعید روستاآزاد
معاون فرهنگی و تبلیغی

گزارش تصویری
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.