رئیس اداره آموزش استانها مرکز اموزش های کاربردی؛

اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار در شهرمقدس قم برگزار شد

تاریخ انتشار:
اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار در شهرمقدس قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استانها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  از برگزاری اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار در شهرمقدس قم خبر داد.

رئیس اداره آموزش استانها مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: اردوی آموزشی زیارتی طلاب چابهار با هماهنگی حوزه علمیه منطقه در شهر مقدس قم برگزار شد . در این دوره ۱۵ روزه که با هدف ارتقاء سطح علمی و مهارت افزایی در حوزه های تبلیغی، مدیریت فرهنگی و سواد رسانه ، صورت گرفت، موضوعات کاربردی و مورد نیاز روز جامعه همچون مباحث امامت و شبهات اعتقادی روز، احکام، سواد رسانه و مدیریت مسجد در قالب مباحث تئوری و عملی به فراگیران ارائه گردید.

وی در ادامه افزود: ظرفیت های ویژه تبلیغی از یک سو و شرایط خاص فرهنگی اعتقادی از سوی دیگر موجب شده تا بندر چابهار به یکی از مناطق حساس و کلیدی برای گروه ها و نهاد های فرهنگی تبلیغی مبدّل شود. لذا استفاده هرچه بهتر از این ظرفیت ها، با وجود طلاب و افراد مستعد و دغدغه مند امری بس لازم و ضروری است و برگزاری چنین دوره ها و اردو هایی می تواند علاوه بر ایجاد انگیزه و توانمندی در طلاب و فعالان فرهنگی تبلیغی، نقش بسزایی در تحقق رسالت تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ایفا کند. 

علیزاده موسوی اظهار داشت: این اردو به مدت ۱۵ روز و با شرکت 54 نفر از طلاب چابهار برگزار و شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر برنامه های آموزشی و مهارتی، از برنامه های متنوع زیارتی و سیاحتی نیز بهره مند گردیدند

رئیس اداره آموزش استانها مرکز آموزش های کاربردی گفت: در پایان اردو نیز طلاب، با آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علیمه سراسر کشور دیدار و به بیان دغدغه ها در طلبگی و تبلیغ دین پرداختند.

علیزاده موسوی بیان کرد: نظر سنجی ها صورت گرفته در پایان اردو، نشان از میزان رضایتمندی و تأثیرگذاری این برنامه در ایجاد انگیزه تبلیغی و ارتقاء مهارتهای علمی و عملی در شرکت کنندگان می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.