معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد:

ضرورت توجه به موضوعات راهبردی در امر تبلیغ

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان در دیدار با مسئولان قطب تعمیق باور دینی و مقابله با فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: طرح موضوعات کاربردی در حوزه علمیه اتفاقی مبارک و پیشگام شدن دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه، شایسته تقدیر است.
ضرورت توجه به موضوعات راهبردی در امر تبلیغ

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با مسئولان قطب تعمیق باور دینی و مقابله با فرق انحرافی دیدار کرد و در خصوص اهمیت توجه به موضوعات راهبردی در امر تبلیغ اظهار داشت: اینکه موضوعات کاربردی در حوزه علمیه مطرح می شود اتفاقی مبارک و پیشگام شدن دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه، شایسته تقدیر است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در بحث «ایمان» گره هایی وجود دارد که تا کنون باز نشده است و مشکل اصلی در امر تبلیغ «حوزۀ تبیین دین» است. اینکه در این قطب به موضوعات راهبردی و نیازهای جامعه توجه شده است امری مطلوب و باید در ادامه هم از نظر تئوری و هم از حیث تربیت نیروی انسانی برنامه ریزی شود و البته همه این موارد مقدمه برای ترویج معارف دینی، گفتمان سازی در جامعه می باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رئیس قطب تعیمق باور دینی و مقابله با فرق انحرافی ضمن خیر مقدم و ارائه توضیح مختصری پیرامون ساختار قطب های فکری و فرهنگی و نیز مسائل مربوطه، به ارائه گزارشی از میز های «تعمیق باور دینی» و میز «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن» پرداخت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس میز تعمیق باور دینی اظهار داشت: هر کدام از میزها با مسائل متعددی مواجه هستند اما بنا بر این بوده است که یک مسئله مهم و اثرگذار در راستای رسالت و ماموریت هر میز تعیین گردد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد بیان کرد: مسئله اصلی میز تعیمق باور دینی، «کاستی های نظام روحانیت در عرصه تعمیق باور دینی» است و این بحث هم از حیث دانشی و هم از حیث مهارتی بررسی شده است. 

گفتنی است در این جلسه حجج اسلام و آقایان غرسبان (دبیر میز قرآن)، سعدآبادی (دبیر میز تعمیق باور دینی) و درودی (رئیس کارگروه تربیت اسلامی) گزارشی از کارگروه ها، برنامه ها و فعالیت های بخش های مربوطه ارائه کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.