رئیس اداره آموزش استان ها مرکز اموزش های کاربردی؛

دوره «مهارت افزایی و بازآموزی فعالان نقد مدعیان مهدویت» برگزار شد

تاریخ انتشار:
اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دوره مهارت افزایی و بازآموزی فعالان نقد مدعیان مهدویت را در شهر مشهد مقدس برگزار کرد.
دوره «مهارت افزایی و بازآموزی فعالان نقد مدعیان مهدویت» برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استانها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دوره «مهارت افزایی و بازآموزی فعالان نقد مدعیان مهدویت» را در شهر مشهد مقدس خبر داد.

علیزاده موسوی با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه افتتاحیه اظهار داشت: اردوی ۴ روزه دوره مهارت افزایی و بازآموزی منتخبین دوره های نقدجریان مدعیان دروغین مهدویت با همکاری میز مقابله با فرق انحرافی و قطب تعمیق ایمان دینی در مشهد مقدس برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: این دوره، با هدف ارتقاء سطح علمی و مهارتی دانش پژوهان فعال در نقد جریان مدعی یمانیت برگزار شد و شرکت کنندگان در این اردو ۷۰ نفر از طلاب خواهر و برادر از استان های قم، خوزستان، خراسان رضوی و جنوبی، بوشهر، گلستان، مازندران، البرز و تهران بودند.

رئیس اداره آموزش استانها مرکز آموزش های کاربردی گفت: در این اردو علاوه برآموزشهای لازم و ضروری در عرصه نقد فرق، ساماندهی جبهه مقابله با این جریان، تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در فعالان، آسیب شناسی میدان و تقسیم کار در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و تبلیغی در دستور کار قرارگرفت.

photo_2022-08-31_11-39-38.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.