به همت گروه تبلیغی نسیم وصال مهر؛

دوره آموزشی تربیت مبلغ برگزار شد

تاریخ انتشار:
گروه تبلیغی نسیم وصال مهر با همکاری معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز آموزشهای کاربردی دوره آموزشی تربیت مبلغ را برگزار کرد.
دوره آموزشی تربیت مبلغ برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، گروه تبلیغی نسیم وصال مهر در ادامه دوره تخصصی تربیت مربی وصال1 که در سال گذشته برگزار شد، در سال جاری نیز با رصد نیازهای طلاب و مبلغین فعال در عرصه دانش آموزی و با جلسات متعدد برنامه ریزی و نیاز سنجی، اقدام به برگزاری دوره کارگاهی-آموزشی وصال 2 با همکاری معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز آموزشهای کاربردی در روزهای 25 و 26 آبان ماه نمود.

شایان ذکر است این دوره با رویکرد کارگاه آموزشی - مهارتی و با هدف مهارت افزایی و گره خوردن مبلغین تخصصی به برنامه های دانش آموزی در تبلیغ مدارس برگزار و تعداد 70 نفر مبلغین فعال در مدارس در دوره شرکت نمودند. انتظار مجموعه از این دوره، آشنایی طلاب و مبلغین با سبک های کلاسداری و ارائه محتوا  و همچنین تمرین و اجرای این شیوه ها در مدارس و دوره تبلیغی پیش رو (با تاکید بر ایام فاطمیه) می باشد.

گفتنی است از موضوعات ارائه شده در این دوره می توان به «مهارت های جذاب سازی کلاس»، «شیوه های پاسخگویی به شبهات و شبهه شناسی»، «مهارت کنترل کلاس»، «حقیقت پنهان (تبیین حقایق پوشیده و پنهان امپراتوری رسانه ای)»، «انتقال تجارب فاطمی» و «علل گرایش به شیعه (ویژه مبلیغن مناطق مشترک)» اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.