معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

نقش خواهران مبلغه در ارتقاء فرهنگ دینی و کاهش آسیب های جامعه بر کسی پوشیده نیست

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران طی جلسه ای با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران کل این معاونت زمینه های متقابل همکاری و فعالیت های تبلیغی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، خانم دکتر ظهیر نژاد معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه عملیه خواهران، روز گذشته از معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بازدید کرد. طی جلسه‌ ای با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیران کل این معاونت، ضمن آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی، زمینه های همکاری متقابل و فعالیت‌های تبلیغی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین رایزنی‌هایی پیرامون تبلیغ در فضاهای نوین از جمله فضای مجازی انجام پذیرفت.
حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن عرض خیرمقدم به معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران، به تشریح فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان داشت: فعالیت در حوزه فرهنگ، جزء اولویت های دفتر تبلیغات اسلامی است. نقش خواهران مبلغه در امر تبلیغ و ارتقاء فرهنگ دینی جامعه، بالأخص در کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم نظام خانواده بر کسی پوشیده نیست و باید در این راستا تلاش برای استفاده ی حداکثری از این ظرفیت صورت گیرد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما در زمینه های مختلفی از جمله آموزش های حضوری و مجازی به خواهران مبلغه، آمادگی کامل را داریم. با توجه به نقش پر رنگ خواهران مبلغه در تبلیغ دین و تأثیر گذاری بالای آنها، استفاده تبلیغی از طلاب آموزش دیده ضروری است.
در بخش دیگری از این جلسه، خانم دکتر ظهیر نژاد با اشاره به سابقه فعالیت های مشترک در حوزه های آموزش گفت: قبلا با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران، دوره های متعددی از جمله دوره تربیت مربی کودک و آموزش تبلیغ  مجازی برگزار شده است. در این راستا ما خواستار استمرار و تقویت این همکاری آموزشی هستیم.
در پایان این جلسه ضمن توافق جهت برگزاری دوره های نظام جامع آموزش های کاربردی و آموزش های مجازی برای خواهران و ایجاد بستر همکاری های تبلیغی حضوری و تبلیغ نوین در مرکز مدیریت خواهران، مقرر گردید معاونت فرهنگی مرکز مدیریت خواهران، نسبت به مشارکت خواهران طلبه در نشست های حجاب و عفاف و همچنین سومین جشنواره جنات در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقدام به اطلاع رسانی نماید.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.