آیت الله العظمی نوری همدانی:

دولت هرچه سریعتر خسارت های سیل را جبران نماید

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دولت محترم هرچه سریعتر خسارت ها را برآورد و جبران نمایند تا تسکین بر درد و رنج و غم این عزیزان باشد ان شاء‌الله.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با بیان این موضوع که قرآن تاکید می‌کند هیچ کس از امتحان الهی مستثنی نیست و همه در معرض امتحان هستیم، اظهار داشتند: این جریان سیل هم برای همه ما و هم برای سیل زدگان و هم برای سایر مردم یک امتحان بود.

ایشان افزودند: مردم سیل زده با صبر استقامت این امتحان را تحمل کنند، كه البته خسارت و مصیبت خیلی سنگین است ولی ان شاءالله با صبر و تحمل و با همکاری هم این مشکل حل خواهد شد.

معظم‌له با اشاره به كمك‌هاي مردمي انجام شده ابراز داشتند: مردم غیر سیل زده هم در معرض امتحان هستند؛ باید به هر طریق ممکن در حد توان به سیل زدگان کمک شود؛ ما هم در حد خودمان کمک کردیم و خواهیم کرد اما باید همه با هم به میدان بیایم تا هموطنان عزیز مشکلاتشان حل شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: کمیته امداد و هلال احمر مشغول جمع آوری کمک‌ها هستند؛ اما مسئولان محترمي هم که در تلاش هستند باید به کار خود شدت دهند و با یک مدیریت متمرکز و با یک وحدت کار، کمک رسانی را انجام دهند و دولت محترم هم هرچه سریعتر خسارت ها را برآورد و جبران نمایند تا تسکین بر درد و رنج و غم این عزیزان باشد ان شاء‌الله.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.