کمک رسانی گروه جهادی شهید کاوه مشهد به سیل زدگان سوسنگردی

تاریخ انتشار:
گروه جهادی شهید کاوه مشهد مقدس برای کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان عازم سوسنگرد شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا، گروه جهادی شهید محمود کاوه مشهد مقدس برای کمک رسانی به سیل زدگان سوسنگردی به مدت یک هفته عازم شهرستان دشت آزادگان شد.

در این باره محمود غفوریان، سرپرست گروه جهادی شهید کاوه مشهد مقدس با بیان اینکه گروه از ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اعزام شده است، اظهار داشت: این گروه ۷ نفره متشکل از ۲ طلبه، ۲ تأسیساتی و ۳ نفر از بازاریان مشهد مقدس است که به مدت یک هفته تا ۱۰ روز در خدمت سیل زدگان خواهد بود.

سرپرست گروه جهادی شهید کاوه مشهد مقدس با بیان اینکه در هر منطقه خواسته شده حضور پیدا می‌کنیم، افزود: حضور پیدا کردیم تا دینی که بر گردن داریم را ادا کنیم؛ از سوی دیگر بنا به تحقیق‌های صورت گرفته ضرورت حضور در خوزستان نسبت به سایر استان‌های درگیر سیل به مراتب مهم‌تر است.

غفوریان افزود: افزون بر کمک‌های نقدی جمع آوری شده حدود ۱۰ پتوی نو را برای سیل زدگان از مشهد مقدس آوردیم.

از سوی دیگر شهریار بصیری، طلبه سطح ۲ مدرسه علمیه شهید صدوقی مشهد در رابطه با علت حضور در سوسنگرد عنوان داشت: از آنجا که سوسنگرد در محاصره قرار دارد و وضعیت آن بحرانی‌تر است، تشخیص دادیم تا حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه یادگیری علوم دینی اصلی‌ترین وظیفه طلاب است، تصریح کرد: در وقت ضرورت و برای رفع آن، کلاس‌های درس تعطیل و به خدمت رسانی و حضور میدانی می‌پردازند.

بصیری با بیان اینکه ۲۰۰ تا ۳۰۰ طلبه حوزه علمیه مشهد مقدس از ۱۰ تا ۱۶ فروردین ماه در مناطق سیل زده گلستان حضور پیدا کردند، عنوان داشت: از هفته آینده قرار بر آن شده است تا طلاب مشهدی به خوزستان بیایند و در این باره حتی گفته شد کلاس‌های درسی به مدت ۱۰ روز برای فراغت بال طلاب، تعطیل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.