دکتر اباذر جعفری:

تخصصی بودن و جامعیت دو شرط مهم در اثرگذاری تبلیغ است

تاریخ انتشار:
دکتر اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی: اگر قرار باشد یک تبلیغ مؤثر واقع شود، باید به صورت تخصصی و جامع باشد، نمی توان گفت تبلیغ برای یک مبلغ فقط منبر است. باید از روش های تخصصی تری برای ادامه ی امر تبلیغ خود استفاده کند.
اباذر جعفری

به گزارش خبرنگار بلاغ، صبح امروز دکتر اباذر جعفری، مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه ای با همکاران سابق خود در اداره کل تبلیغ نوین، گفت: از همه ی دوستان و همکاران خود در اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین تشکر می کنم که در این 5 سال تمام تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ اسلام در عرصه تبلیغ نوین به کار بستند. در این 5 سال هم سختی های زیادی را دیدیم و هم بسیار لذت بردیم که به سربازان امام زمان (عج) خدمت می کنیم.

وی ادامه داد: این فعالیت ها را یک امر مقدس بدانید و من به نوبه ی خود، دعا می کنم که این فعالیت های ارزشمند و مقدس مقبول درگاه خدای متعال قرار گیرد و بعنوان ذخیره ای برای قبر و قیامت ما به حساب بیاید. از تک تک شما دوستان بابت همکاری های بی دریغ و خالصانه ای که در این سال ها داشتید کمال تشکر را دارم. همچنین از حجت الاسلام دکتر سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بابت حمایت های بی دریغ و سعه ی صدرشان تشکر می کنم. اگر همکاری و کمک ایشان نبود، قطعا این مقدار از پیشرفت را نداشتیم.

جعفری اعتماد به گروه های تبلیغی را یکی از مشخصه های فعالیت در سال های اخیر دانست و افزود: این که معاون محترم فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ایده ی حمایت از گروه های تبلیغی را با جدیت دنبال می کردند و از هیچ حمایتی در این راستا دریغ نکردند جای تشکر و قدردانی است. از خداوند توفیقات روز افزون برای ایشان را طلب می کنم

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین به یکی از وجوه ممتاز کارکنان این معاونت اشاره کرد و عنوان داشت: آن چه را که می توان به عنوان یک ویژگی خاص و وجه ممتاز برای کارکنان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نام برد که موجب اثرگذاری دوچندان در کارهای تبلیغی می شود، انجام کار برای خداست. امیدوارم این روند به همین شکل ادامه پیدا کند و با تمام توان و به صورت جهادی کارها را پیش ببریم.

وی به تخصصی بودن امر تبلیغ تأکید کرد و گفت: اگر قرار باشد یک تبلیغ مؤثر واقع شود، باید به صورت تخصصی و جامع باشد. نمی توان گفت تبلیغ برای یک مبلغ فقط منبر است. اگر توان آن را دارد که نمایشگاه تخصصی در محل تبلیغی خود برگزار کند، باید این کار را انجام دهد، اگر توان ارتباط گیری در شبکه های اجتماعی را دارد، باید این کار را انجام دهد. باید مبلغ هر کاری برای جامعیت در امر تبلیغ و تخصصی بودن تبلیغ خود انجام دهد که بتواند در سطح جامعه اثرگذاری مطلوبی داشته باشد. از همین رو اداره کل تبلیغ تخصصی راه اندازی شد که به تخصصی تر و جامع تر شدن امر تبلیغ کمک کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.