توسط داره کل تبلیغ تخصصی صورت گرفت؛

رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی

تاریخ انتشار:
با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی (رشد) با هدف ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت های مبلغان تخصصی ایجاد گردید.
رشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، دکتر اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از رونمایی از نسخه آزمایشی سامانه تبلیغ تخصصی (رشد)، که بصورت مجازی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر روستا آزاد معاون فرهنگی  و تبلیغی و جمعی از مبلغان و کارشناسان تبلیغ تخصصی برگزار شد خبر داد.

دکتر جعفری اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ و فرهنگ، سامانه تبلیغ تخصصی (رشد) با هدف ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغ تخصصی و تسهیل فعالیت های مبلغان تخصصی ایجاد گردید.

وی افزود: در این سامانه برای هریک از ادارات جذب تبلیغ تخصصی، اعزام تبلیغ تخصصی و اداره نخبگان، میزهای خدمت طراحی شده است که در حال حاضر 11 خدمت غیر حضوری ارائه می نمایند. علاوه بر آن مبلغان می توانند به صورت مجازی با کارشناسان هر بخش ارتباط داشته باشند و درخواست های خود را پیگیری نمایند.

مدیر کل تبلیغ تخصصی خاطر نشان کرد: در شرایط ویژه با محدودیت های مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، فعالیت و شروع به کار این سامانه بسیار حائز اهمیت بوده و در ارتباط مبلغان با اداره کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، تسهیل ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد شبکه رشد در این سامانه گفت: یکی از عوامل اصلی توفیق در هر کاری بهره گیری از ظرفیت جمعی و کار تیمی است و لازمه آن آشنایی با ظرفیت همسو و جلب همکاری آنهاست. در فعالیت فرهنگی و تبلیغی نیز مبلغان با آشنائی و بهره گیری از توان فرهنگی یکدیگر، قطعا توفیقات و نتائج بهتری بدست خواهند آورد. 

مدیر کل تبلیغ تخصصی بیان کرد: شبکه رشد با امکان معرفی کارشناسان تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی و امکان بیان ظرفیت ها، توانمندی ها، دغدغه ها و ایده های ایشان، گامی در راستای شناساندن این ظرفیت هاست و در کنار آن امکان همفکری و بستر مشارکت در فعالیت ها را نیز برای این عزیزان فراهم می سازد.

دکترجعفری در انتها افزود: مبلغان تخصصی دارای پرونده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با مراجعه به صفحه https://roshd.balagh.ir/ و درج مشخصات کاربری پیامک شده برای ایشان، می توانند از این سامانه استفاده نمایند.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.