معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت توجه به رویکرد تلفیقی در زمینه مقابله با مسئله قاچاق کالا و ارز

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در عرصه مقابله و مبارزه با مساله قاچاق، توجه به یک رویکرد تلفیقی که تمامی جهات فرهنگی، قضائی، اقتصادی و ... را در بر بگیرد یک امر ضروری می باشد.
ضرورت توجه به رویکرد تلفیقی در زمینه مقابله با مسئله قاچاق

به گزارش خبرنگار بلاغ، علیرضا برازی مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و در عرصه فرهنگ سازی موضوع مقابله با مسئله قاچاق گفتگو کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ابتدای مطالب خود بر ضرورت توجه به رویکرد تلفیقی در حل مساله اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه که می تواند موجب موفقیت در حل یک مسئله شود توجه به تمامی ابعاد آن و اتخاذ یک رویکرد تلفیقی می باشد.

وی در ادامه موضوع فرهنگ سازی در عرصه مقابله و مبارزه با قاچاق را از وظایف مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، یک نهاد انقلابی و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب بوده و ورود به عرصه فرهنگ سازی در موضوع مقابله و مبارزه با قاچاق را یکی از وظایف خود می داند.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد گفت: برای مبارزه با قاچاق، ایجاد تصویر واقعی در اذهان عمومی یک امر ضروری می باشد. در زمان فعلی اکثر افراد جامعه، موضوع قاچاق را فقط در عرصه لوازم خانگی می دانند در صورتی که موضوع قاچاق در دیگر مواردی چون حوزه سلامت، انرژی، ارز و ... نیز وجود دارد که نیازمند تبیین صحیح و هنرمندانه در کنار برخورد قاطع از سوی نهادهای مربوطه برای کاهش آمار قاچاق می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان مطالب خود بیان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ظرفیت مبلغان تخصصی و همچنین گروه های تبلیغی آماده همکاری همه جانبه با ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کلا در عرصه فرهنگ سازی می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.