مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین:

1300 اثر در قالب های اعلام شده به جشنواره جنات ارسال شد

تاریخ انتشار:
جعفری در اختتامیه جشنواره جنات به ارائه آماری از فعالیت های مبلغان نوین پرداخت.
اباذر جعفری

به گزارش خبرنگار بلاغ،  اباذر جعفری در آیین اختتامیه جشنواره جنات که پیش از ظهر پنج شنبه در سالن همایش های غدیر برگزار شد، گفت: جذب بیش از سه هزار مبلغ در حوزه سه گانه فضای مجازی، تبلیغ رسانه ای و مکتوب هنری و ایجاد 380 گروه تبلیغ نوین از فعالیت های اداره تبلیغ نوین است.
وی ادامه داد: بیش از هشتصد نامه نگاری برای حمایت از گروه ها، اعطای 200 مورد تسهیلات وام برای تجهیز کردن گروه ها از دیگر فعالیت های انجام شده از سوی اداره کل تبلیغ نوین است. همچنین 412 طرح در حوزه مجازی، 391 طرح در عرصه مکتوب هنری و 75 طرح در عرصه تبلیغ رسانه ای در مناسبات مختلف بررسی شده اند.
مدیر اداره کل تبلیغ و نوین معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تولیدات مبلغان نوین در فضای مجازی گفت: 160 هزار پست از سوی گروه های تبلیغی نوین همانند عکس نوشته، متن کوتاه و کلیپ تصویری در فضای مجازی تولید شده است که برخی از آنها میانگین 3 تا 5 بار در فضای مجازی منتشر شده اند.
وی ادامه داد: تولید 300 فیلم رسانه ای نیز از سوی مبلغان تولید شده است که 39 اثر در جشنواره های ملی منتخب شده اند. تولید 300 داستان کوتاه در حوزه مکتوب همچنین تولید 20 نرم افزار برای گوشی های هوشمند از تولیدات مبلغان نوین بوده است.
جعفری در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره جنات در دو بخش تولید و بازنشر آثار برگزار شد که 1300 اثر در چهار اثر متنی صوتی، تصویری و نرم افزار به دبیرخانه رسیده است که از منتخبان تقدیر خواهد شد؛ آثار منتخب برای استفاده عموم کاربران و علاقه مندان فضای مجازی در سایت مرسلون بارگذاری شده و در دسترس همه است.
گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.