جلسه مدیرکل سابق تبلیغ نوین با همکاران این اداره کل برگزار شد

تاریخ انتشار:
با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه مدیر کل سابق اطلاع رسانی و تبلیغ نوین با همکاران این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر اباذر جعفری مدیر کل سابق اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی با همکاران خود در این اداره کل جلسه ای جهت تقدیر از فعالیت های آنان برگزار کرد.

حجت الاسلام روستا آزاد ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از فعالیت های کارکنان اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین گفت: فعالیت های صورت گرفته در این اداره کل آنقدر قابل توجه و ارزشمند بود که مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی را به این وا داشت که یک معاونت مستقل جهت فعالیت تخصصی در حوزه تبلیغ نوین راه اندازی کنند و از این جهت باید به همه ی شما تبریک گفت.

مدیر کل سابق اطلاع رسانی و تبلیغ نوین نیز ضمن تشکر از همه ی فعالیت های همکاران خود در این اداره کل عنوان کرد: آن چه به صورت روشن در این اداره قابل مشاهده بود، کار کردن برای رضای خدا و بدون توجه به خود می باشد. وقتی کاری برای خدا انجام شود قطعا اثرگذار خواهد بود و منشأ خیرات و برکات فراوان می شود.

در ادامه ی جلسه تمام حاضران در این جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود روند فعالیت در حوزه تبلیغ نوین پرداختند و از همکاری های خالصانه و دلسوزانه ی حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دکتر جعفری مدیرکل سابق اطلاع رسانی و تبلیغ نوین تشکر کردند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.