معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

فاصله گرفتن از قرآن، دلیل اصلی مشکلات جامعه

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مراسم معارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور اظهار داشت: امروزه بسیاری از مشکلات ما در جامعه به دلیل فاصله گرفتن و دوری از قرآن کریم می باشد.

به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مراسم معارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین ارتباط تصویری حجت اسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت ویدئو کنفرانس و ائمه جمعه، علما، طلاب، روحانیون، مسئولان و عموم مردم در محل سالن همایش های دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد ضمن تشکر از تلاش های سرپرست سابق شعبه اظهار داشت: ما در این مراسم نه معارفه ای داریم و نه تودیعی، زیرا که حجت الاسلام و المسلمین سجادی که بومی و فرزند این منطقه می باشد نیاز به معارفه ندارد و حجت الاسلام و المسلمین میرخانی نیز تودیعی نمی شود زیرا هر دوی این بزرگواران در دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق فعالیت می نمایند.

وی بهترین کار را عمل به قرآن دانست و افزود: امروزه بسیاری از مشکلات ما در جامعه به دلیل فاصله گرفتن و دوری از قرآن کریم می باشد و هرکس در عمل به قرآن کوتاهی نماید، تباه خواهد شد زیرا تنها وسیله انسان سازی، قرآن و عمل به آن می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تفسیر آیه 23 سوره مبارکه حدید پرداخت و تصریح کرد: اگر حوادث را بر اساس علم و حکمت خدا بدانیم، نه اتفاقی و بی دلیل، و اگر حکمت بروز حوادث را بدانیم، حسد نمی ورزیم، دشمنی نمی کنیم و عصبانی نمی شویم زیرا می دانیم که صحنه ها از قبل طراحی حکیمانه شده است.

وی تشکیل کارگروه مشورتی از میان نخبگان منطقه  جهت پیشبرد اهداف نظامی را خواستار شد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با تشکیل کارگروه ها و تیم های مشورتی به مسئله شناسی و ظرفیت شناسی منطقه در راستای حل مشکلات بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد در پایان از همه نهادهای حوزوی و انقلابی خواست تا از رئیس جوان دفتر تبلیغات اسلامی در منطقه جنوب شرق حمایت نمایند تا این نیروی جوان و انقلابی بتواند در این مسیر، موفق و مؤثر باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.